اتاق خواب تابستانی ؛ چطور با هزینه کم یک اتاق خواب تابستانی داشته باشیم

اتاق خواب تابستانی ؛ چطور با هزینه کم یک اتاق خواب تابستانی داشته باشیم

اتاق خواب تابستانی ؛ تغییر دکوراسیون منزل با تغییر فصل یک ایده همیشه دوست‌داشتنی است. تغییر دکوراسیون همگام با تغییر طبیعت به ما کمک می‌کند تا از هر فصلی بیشترین استفاده را ببریم. اگر شما هم به دنبال ایجاد یک تغییر دکوراسیون تابستانی برای اتاق خواب خود هستید که با هزینه کم و سریع تغییر زیبا و متفاوت در فضای اتاق خواب خود ایجاد کنید، از این هفت راهکار ایده بگیرید و زود دست به کار شوید.

 

انتخاب یک کاغذ دیواری شاد

کاغذ دیواری همیشه یکی از از انتخاب‌های ایده‌آل برای تغییر دکوراسیون با هزینه مناسب است. شما با تغییر کاغذ دیواری به تنهایی می‌توانید تغییر بزرگی در دکوراسیون منزل خود به وجود بیارید. اتاق خوابی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر می‌خواهید اتاق خواب شما حال و هوای تابستانی بگیرد، از کاغذ دیواری با طرح‌های شلوغ و رنگ‌های شاد استفاده کنید. انتخاب کاغذ دیواری با طرح‌های میوه‌های تابستانی یا تصاویری به سبک ساحلی نیز مناسب است.

تاج تخت عجیب و غریب

بازی با رنگ‌های شاد، رمز موفقیت داشتن یک دکور تابستانی دلنشین است. اگر به دنبال اضافه کردن رنگ‌ها به اتاق خواب خود هستید، تاج تخت را فراموش نکنید. انتخاب یک تاج تخت خواب متفاوت از مدل‌های مرسوم و بازی برای شما اتاق خوابی با هزینه کم و هماهنگ با فصل تابستان به ارمغان خواهد آورد.

رنگ های ساده و تابستانی برای دیوار

اگر خیلی اهل شلوغی نیستید و دکوراسیون مینیمال و ساده را می‌پسندید، تابستان امسال رنگ کردن یک دیوار اتاق خواب را امتحان کنید. یک رنگ شاد و پر رنگ تابستانی را انتخاب کنید و یکی از دیوارهای اتاق خواب – ترجیحا دیواری که نقطه کانونی اتاق است – را رنگ کنید. می‌توانید چند رنگ دیگر را به صورت ساده در قالب روتختی، کوسن و … نیز به اتاق خواب خود اضافه کنید.

تخت خواب خود را با پارچه بیارایید

یک راه ساده برای آوردن کمی از شادی و روشنایی تابستان به اتاق خواب، تغییر روتختی و کوسن‌ها با انتخاب پارچه‌های رنگارنگ با طرح‌های تابستانی است. اما شما می‌توانید پا را فراتر از روتختی بگذارید و با کشیدن رویه‌ای پارچه‌ای برای تاج و بدنه تخت خواب، فضای خاص و متفاوت‌تری را به وجود بیاورید.

اضافه کردن جزییات تابستانی

وقتی امکان خرید مبلمان و وسایل جدید را ندارید، با اضافه کردن جزییات ساده و شیک، در دکوراسیون منزل خود تغییر ایجاد کنید. اضافه کردن یک روتختی زرد با کوسن‌هایی که کمی رنگ زرد در طرح خود دارند، به این اتاق خواب ساده و مدرن حال و هوایی تابستانی داده است. تغییری که با کمترین هزینه انجام شده ولی تاثیرگذار و چشم‌گیر است.

روشنایی تابستان را به اتاق خواب خود بیاورید

اتاق خواب تابستانیبرای اینکه کمی از حس و حال روزهای روشن و آفتابی تابستان را به اتاق خواب خود بیاورید، کافی‌ست کمی جزییات براق به اتاق خود اضافه کنید. این جزییات می‌تواند چند وسیله دکوری، چند قاب عکس یا تاج تختی به رنگ‌های براق و درخشنده باشد. بهتر است از رنگ‌های گرم برای این کار استفاده کنید که حال و هوای تابستانی اتاق خواب شما تکمیل شود.

گیاهان، راز شادابی دکوراسیون تابستانی

یکی از ویژگی‌های یک دکوراسیون تابستانی خوب، استفاده از گیاهان در دکوراسیون است. این استفاده می‌تواند به صورت آوردن گلدان‌های گل طبیعی به داخل اتاق باشد، یا استفاده از طرح‌ها و رنگ‌هایی که حضور طبیعت را در خانه بیشتر کند. با اضافه کردن چند گلدان گل به اتاق خواب خود می‌توانید یک دکوراسیون تابستانی با هزینه کم داشته باشید. با اضافه کردن المان‌هایی که حال و هوای طبیعت را دارند، خواه یک کوسن با طرح برگ باشد یا چند تابلو با تصاویر و نقاشی‌های طبیعت، دکوراسیون شیک و تابستانی خود را تکمیل کنید.

 

 

اتاق خواب تابستانی

تحریریه پویانو: خانی

برگرفته از : brit