دکوراسیون اتاق خواب بودوار ؛ مدل اتاق خواب ویژه خانم‌ها

دکوراسیون اتاق خواب بودوار ؛ مدل اتاق خواب ویژه خانم‌ها

اتاق خواب بودوار ؛ بودوار به زبان فرانسوی یک اتاق خصوصی برای نشیمن خانم‌ها و یا یک سالن مبلمان شده در منزل‌های اشرافی است که بین فضای ناهارخوری و اتاق خواب قرار دارد. اما این واژه همچنین برای اتاق خواب های مختص خانم‌ها نیز به کار می برد.

اتاق خواب بودوار احتمالا یکی از ویژه ترین اتاق ها برای خانم هاست و با دکوراسیون کاملا زنانه‌اش بعد از سبک شابی چیک یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای بانوان می باشد. به خصوص برای آنهایی که سبک های اشرافی قرن های 18 میلادی را می پسندند.

y

اتاق‌های مربوط به شاهزاده‌ها و ستاره‌ها را تصور کنید، ترکیبی از سبک وینتیج و رنگ‌های لطیف از ویژگی‌های این نوع از اتاق‌ها می باشد.

خوب حالا اگر مایل هستید تا دوباره آن تصویر محبوب نقره‌ای و پرجلوه از اتاق خواب را به دکوراسیون مدرن منزلتان وارد کنید، موارد کوچکی وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرد.

ایده دکوراسیون اتاق خواب بودوار

boudoir-1024x682

بودوار ، به معنی تجمل و لاکچری می باشد! اگر حتی شما در یک خانه به سبک مدرن زندگی می کنید، نباید این نکته اصلی را از از قلم بیندازید. اگر دلتان می‌خواهد که یک اتاق خواب خصوصی برای خود داشته باشبد، می توانید اتاق خواب خود را جدا از سایر بخش های دیگر خانه بسیار مجلل‌تر ببینید. از پارچه‌های لوکس برای وسایل و مبلمان اتاق باید استفاده کنید که همه دارای متریال با کیفیت و ظریف باشند. در غیر این صورت اگر از وسایل و پارچه های ارزان قیمت استفاده کنید، آن نتیجه‌ای که دلتان میخواهد را نمی دهد. پس همین الان تصمیم خود را بگیرید این سبک نسبتا سبک لوکس و پرهزینه‌ای از آب در می آید.

elegant-french-boudoir-themed-bedroom-style-550x330

وقتی که قرار است دکوراسیون بودوار را برای اتاق خوابتان ایجاد کنید، دو مورد اصلی را باید در نظر بگیرد: تخت خواب لوکس و میز و پاتختی‌های پفی.

این دو عنصر کلاسیک خیلی زود آن ظاهری که شما دنبالش هستید را ایجاد می کنند اما اگر جزئیات بیشتری دلتان می خواهد و اندازه فضای اتاق نیز به شما اجازه می دهد می‌توانید یک صندلی راحتی که استادانه ساخته شده است، یک مبل شزلون، و یا یک پاراوان انتخاب کنید که به خوبی با اتاق خواب بودوار هماهنگ است.

 

دکوراسیون اتاق خواب بودوار
دکوراسیون اتاق خواب بودوار

برای انتخاب رنگ، صورتی بیشترین رنگی است که برای اتاق خواب بودوار به کار می رود اما می‌توانید هر رنگ دیگری را نیز استفاده کنید. رنگ‌های تون جواهرات نیز میتوانند تاثیر دراماتیک و نمایشی خوبی برای اتاق خواب بودوار داشته باشند، همچنین رنگ‌های با تون پودری و طبیعی می توانند یک اتاق خواب ظریف و با تزئینات شاهانه خلق کنند. اتاق خواب های بودوار معمولا دارای گچ بری های ظریف بر روی دیوارها هستند اما شما می توانید با استفاده از کاغذ دیواری های با طرح ظریف و زینتی نیز به هدفتان برسید.

دکوراسیون اتاق خواب بودوار ؛ مدل اتاق خواب ویژه خانم‌ها
دکوراسیون اتاق خواب بودوار ؛ مدل اتاق خواب ویژه خانم‌ها

اگر به نظرتان میآید که یک اتاق خواب که تماما به سبک بودوار دیزاین شده است افراطی است، می توانید صرفا با اضافه کردن پاتختی ، میزآرایش مجهز به نور، و پاراوان که به سبک اتاقتان هماهنگ باشد استفاده کنید. یک راه دیگر، ساخت یک سرتخت لمسه دوزی شده برای تخت خوابتان است اگر می خواهید از نظر بودجه مقرون به صرفه باشد. وسایل آنتیک یا وینتیج را نیز می توانید با دوباره رنگ کردن و جلا کاری ، لوکس و جدید نمایید.

luxury-boudoir-bedroom
fantastic-romantic-boudoir-bedroom-39-for-home-design-planning-with-romantic-boudoir-bedroom

 

تحریریه پویانو