15 ایده نشاط انگیز برای اتاق خواب با رنگ بنفش

طراحی داخلی اتاق خواب با رنگ بنفش

15 ایده نشاط انگیز برای اتاق خواب با رنگ بنفش

اتاق خواب با رنگ بنفش ؛ رنگ بنفش ، رنگی پرنشاط و تطبیق پذیر است که به یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در مد و فشن امروزه محسوب می‌گردد. این رنگ محبوبیتش را در دنیای مدرن از حوزه پوشاک و لباس کسب کرد و اکنون در طراحی‌های داخلی نیز رسوخ کرده است. هنرمندان زیادی عاشق سحرانگیزی این رنگ هستند و از این رو امروز را نگاه شما را به طراحی دکوراسیون‌ های جدید و خیره کننده‌ای  از رنگ بنفش جلب می‌کنیم.

در ادامه با پویانو همراه باشید:

بنفش، رنگی اسرارآمیز،با شکوه و پرظرافت است. بنابراین در مقاله امروز ما به شما 15 ایده برای اتاق خواب‌ هایی با تم بنفش رنگ نشان می‌دهیم که شامل طیف‌های رنگی روشن و برجسته تا رنگ‌های پاستلی آرامش بخش و لذت بخش می‌شوند.

خواهید دید که چگونه رنگ بنفش در اتاق خواب‌ های متعلق به زوج‌ها، پسر یا دختر، نوجوانان یا حتی کودکان می‌تواند استفاده شود. پس به خواندن ادامه دهید و از این لیست اتاق خواب‌های بنفش و یاسی لذت ببرید.

1.1

این طراحی اتاق خواب بنفش برای فضاهای محدود خوب است. از رنگ بنفش روشن تر مانند یاسی استفاده کنید تا بتوانید همزمان هم اتاق تان را بزرگتر نشان دهید و هم گرم و دنج.

2.2

یک دیوار تاکیدی بنفش همانند دیزاین این اتاق ایجاد کنید. اگر فردی هستید که نمی‌توانید دیدن دیوارهای تمام بنفش رنگ شده را تحمل کنید، این ایده مشخصا برای شما مفید واقع خواهد شد. رنگ بنفش در این فضای سفید رنگ، جلوه زیبایی مهیا ساخته است.

3.3

با رو نهادن به یک طراحی معاصر از طریق کمدی بنفش رنگ و های گلاس و نیز مبلمان مدرن سفید جذابیتی التقاطی ایجاد کنید و آن را با لوازم رنگارنگ هماهنگ کنید.

4.4

کاغذ دیواری های بنفش

با اضافه کردن کاغذ دیواری‌ هایی با نقش و نگارهای زیبا به عنوان دیوار تاکیدی و آوردن آینه و دیگر لوازم در رنگ‌های قهوه ای و طلایی به اتاق خواب معاصر خود عمق و زرق و برق دهید.

5.5

دیزاین این اتاق خواب برای پسرهای نوجوانی که قادر به درک سبک رترو هستند عالیست. سبز و بنفش به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و اثر آن به وسیله دکورها و نفش‌های هندسی کاغذدیواری تشدید شده است.

6.6

دکوراسیون اتاق خوابی کلاسیک با تم بنفش

این دکوراسیون اتاق خواب جلوه ای‌ ساده و در عین حال ظریف برای خانم‌های جوان و یا حتی دختران نوجوان دارد که به دنبال زرق و برق هستند! فضای داخل این اتاق با بنفش رنگ آمیزی شده است که با مبلمان سفید نقره ای و دکورهای کلاسیک هماهنگ شده اند.

7.7

گل Anamone

اضافه کردن گل‌های مصنوعی بنفش به عنوان دکوری، اقدامی جالب برای سرزنده کردن فضای داخل اتاق تان است که می‌توانید اثر آن را با آوردن چیزی مثل پوستر دیواری تقویت بخشید. این کار حرکت جسورانه ای است که مشخصا نمای اتاق خواب تان را برجسته تر نشان خواهد داد.

طراحی داخلی اتاق خواب بنفش
طراحی داخلی اتاق خواب بنفش

اتاق خوابی پرزرق و برق

از رنگ های تیره بنفش رنگ در کنار تاکیدی های مشکی و طلایی رنگ استفاده کنید تا اتاق خواب تان از شکوه و احساس مملو شود.

طراحی داخلی اتاق خواب بنفش
طراحی داخلی اتاق خواب بنفش

دختر کوچک تان مطمئنا این طرح رنگی را دوست می‌دارد. رنگ بنفش ملایم بسیار دلپذیر و رمانتیک است و برای شاهزاده کوچولوهای رویایی شما انتخابی عالیست.

طراحی داخلی اتاق خواب بنفش
طراحی داخلی اتاق خواب بنفش

با اضافه کردن مخمل بنفش در سرتاسر اتاق و هماهنگ کردن آن با دکوری های کلاسیکی که جلوه فاخری دارند برای خود مامنی لوکس و رمانتیک و به دور از هیاهوی زندگی شهری مهیا کنید.

طراحی اتاق خواب با رنگ بنفش
طراحی اتاق خواب با رنگ بنفش

از کاغذدیواری گلدار برای دیوار تاکیدی (کانون توجه) اتاق تان استفاده کنید. آن جلوه پراحساس و طرحداری را برای دختری احساساتی  فراهم می کند.

اتاق خواب با رنگ بنفش
اتاق خواب با رنگ بنفش

این تاج تخت نرم آلبالویی رنگ، زرق و برق بیشتری به دیزاین این اتاق خواب سبک رترو می‌دهد. پوستر روی دیوار با رنگ بنفش متمایل به آبی به ویژگی متمایز و برجسته اتاق تبدیل شده است.

اتاق خواب با رنگ بنفش
اتاق خواب با رنگ بنفش

این رنگ بنفش در این دیزاین اتاق کودک تسکین دهنده و آرامش بخش است.

اتاق کودک با رنگ بنفش
اتاق کودک با رنگ بنفش

به این طرح رنگی توجه کنید که به زیبایی با تمام لوازم پرزرق و برق موجود در طراحی این اتاق خواب نوجوان هماهنگ شده است.

15

مبلمان و تخت خود را به گونه ای انتخاب کنید تا ویژگی دکوری خیره کننده ای داشته باشید. مبلمان بنفش می‌تواند اتاق مینمالیستی و مدرن شما را فانتزی نشان دهد.

انتخاب رنگ بنفش برای دیزاین اتاق خواب شیک و زیباست. آن ظرافت، زرق و برق و هیجان را به داخل فضای تان به ارمغان می‌آورد. می‌توانید این رنگ را به سادگی و با اضافه کردن ملافه‌های بنفش رنگ و لوکس یا دو جفت لامپ وارد اتاق خواب تان کنید. این رنگ می‌تواند تفاوت‌های واقعا جادویی ایجاد کند.

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: homedesignlover