ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک که حس ماجراجویی اش را برمی انگیزد

طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک که حس ماجراجویی اش را برمی انگیزد

طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک ؛ زمانی که کودکان تان به معنای واقعی کلمه می‌توانند به هر چیزی که از ذهن شان خطور می‌کنند تبدیل شوند، چطور می‌توانید صرفا یک تم را برای اتاق بازی شان انتخاب کنید؟

طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک
طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک

انتخاب دکوراسیونی که بتواند حس ماجراجویی آن ها را برانگیزد راه حل ساده ای دارد و آن این است که به آن‌ها جهان را بدهید! تصورات و خیال پردازی‌های آن‌ها را قوت ببخشید و با اتاق بازی الهام گرفته شده از سفر و اکتشافات رویاهای بزرگ را در ذهن آن‌ها بپرورانید. این جا هشت دیزاین اتاق بازی جذاب وجود دارد که برای آن‌ها اوقات خوشی را رقم می‌زند.

1

 

یک بعد از ظهر کسل کننده را با ویژگی‌های تاکیدی الهام گرفته شده از مناطق مختلف هیجان انگیز کنید. در این جا می‌بینید که چطور طراح جسیکا بردلی(Jessica Bradley) از یک چادر صحرایی، فرش خز مصنوعی و دو بزغاله با نمک استفاده کرده تا این اتاق بازی پاستلی رنگ را محل دنجی برای کتاب خواندن کودک فراهم کند.

2

آیا کودکان شما تمایل دارند تا تمام عجایب هفتگانه جهان را کشف کنند؟ نگاهی به این اتاق بازی طراحی شده توسط کندال سیمونز(Kendall Simmons) بیندازید و مجموعه ای از نقشه‌های کره زمین را به اتاق بازی شان بیاورید. با نقشه ها، زرافه‌ها و تصاویر کاغذی که وقایع مهم را نشان می‌دهند این اتاق واقع در زیر شیروانی اتاق بازی برای کودکان مهیا می‌کند که برای شان الهام بخش سفرهای جدید است.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک
طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک

از مناظری شهری نیز برای اتاق بازی فوق العاده گیرا و جذاب استفاده کنید. از آن جایی که تکه‌های مختلف تصویر روی این دیوار از جنس نمد هستند، ظاهری همچون کاغذدیواری های سه بعدی دارند و برای ساعت‌ها باعث می‌شوند که کودک تان تصور کند که در  شهر توکیو یا نیویورک است.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک
طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک

کودکان دوست دارند از کوه‌ها بالا بروند یا حداقل کنار آن ها بازی کنند، درسته؟ در این اتاق بازی رویایی طراحی شده توسط ربکا زائیاک(Rebecca Zajac)، دیوار سایه روشن و تاکیدی‌های چوبی به راحتی اندیشه‌های بیابان آلاسکا را تداعی می‌کنند. بعد از آن تمام چیزی که اتاق بازی کودک تان نیاز دارد چند خرس و کتاب است تا کودک بتواند سفر جنگلی خود را شروع کند.

5

اگر آلاسکا از خانه شما فاصله زیادی دارد، دیزاینی با الهام از کابین را برای کودکان تان درنظر بگیرید. دیوار تاکیدی چوبی اصلاح شده، تخت خواب مدل درخت جنگلی و سر گوزن نصب شده روی آن، این اتاق بازی را برای کودک جنگل بان تان عالی می‌کند.

6

اگر چند اسباب بازی میمون دارید، فضایی با تم Safari ایده بدی نیست. در این جا می‌بینید که چطور طراح لیز کارول(Liz Carroll) با آوردن رنگ سبز و چند حیوان اسباب بازی، بیابان‌های ساوانای آفریقا را  به این اتاق مدرن آورده است.

 

7

متناوبا می‌توانید به کوچولوهای دوست داشتنی خود چشم اندازه تازه ای با اتاق بازی الهام گرفته شده از جنبه دیگر مادر طبیعت بدهید.

در این فضای شیک طراحی شده توسط  Chango و Co، بالش های کف زمین با ابرهای باران دار نشان شده اند، اشکال سیبی و دیگر اشکال زیبا چشم‌ها را خیره می‌کند درحالی که چادر بازی و اسباب‌بازی های زنبور عسل فضای بیرون منزل را به داخل خانه می آورند.

8

با اتاق بازی با تم فضا کودکان خود را تشویق کنید تا درباره ماه و سیاره ها کنجکاو باشند. دراین زیرزمین به سبک انتقالی که از طراحی 2to5 برگرفته شده است، یک تخته سیاه دیواری بزرگ به بوم نقاشی برای اثرهای هنری جدی با ستاره های درخشان تبدیل می‌شود. با مکانی برای ذخیره کردن لوازم هنری و یک سینک در پشت آن، این دیوار را می‌توان برای ماجراجویی های بزرگ بعدی دوباره تغییر داد.

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: hgtv