آپارتمان های کوچک برای زوج های جوان

آپارتمان های کوچک برای زوج های جوان

برای یک زوج جوان که تازه میخواهند زندگی خود را آغاز کنند پیدا کردن یک خانه ی مناسب که هم راحت باشد و هم مقرون به صرفه , میتواند چالش بزرگی باشد. آپارتمان های بزرگ و مدرن برای زوجی جوان  که در آغاز زندگی مشترک خود هستند و میخواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند , شاید خیلی مناسب نباشد.

در این مطلب سه نمونه آپارتمان را نشان میدهیم که با وجود محدودیت فضا , با راهکارهایی خلاقانه به خوبی از فضا استفاده شده و تمامی فضاها سودمند است.

آپارتمان

ایده پرداز: Pavel Alekseev

در خانه ی اول , تمامی فضاها حول قسمت نشیمن در مرکز خانه سازماندهی شده اند. فضاهای خصوصی که دور اتاق اصلی قرار گرفته اند. سقف بلند این خانه باعث میشود که اتمسفر دلباز و روشنی داشته باشد. لامپ های روشنایی نزدیک به سقف قرار گرفته اند که باعث میشود فضا بیش از حد بسته به نظر نرسد. اتاق خواب و اتاق مهمان هر دو از طریق پنجره های داخلی از نشیمن اصلی قابل مشاهده اند. پرده هایی برای این پنجره های داخلی در نظر گرفته شده است که در هر زمان که نیاز بود به راحتی بسته میشوند و حریم خصوصی فضا را حفظ میکنند. پالت رنگ این دکوراسیون تا حد زیادی خنثی است به همراه چند تکه ی زرد روشن برای آوردن حس درخشش جوانی و طروات.

 

 

آپارتمان

آپارتمان

آپارتمان

آپارتمان

آپارتمان

آپارتمان

آپارتمان

آپارتمان

 

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون داخلی 4 استودیو آپارتمان با مساحت کمتر از 50 متر مربع

 

آپارتمان

طراح: Alexander Simakov

خانه ی دوم 70 متر مربع مساحت دارد و با اینکه فضای محدودی دارد اما باز هم میخواهد که قادر به میزبانی یک مهمانی باشد. برای دستیابی به این منظور , طراح پلان طبقه را باز طراحی کرده است با قطعات بزرگی که برای ایجاد یک مرکز دورهمی و تجمع, جا به جایی و حرکت دادن آن ها آسان است. با وجود اندازه ی کوچک آن ,هنوز هم فضای زیادی برای نشستن , یک محل کار راحت و قسمت غذاخوری دنج وجود دارد.

 

آپارتمان

آپارتمان

آپارتمان های کوچک

 

مطلب پیشنهادی: شایع ترین مشکلات آشپزخانه های کوچک

 

آپارتمان های کوچک

ایده پرداز: Amplitude Rendering

در این خانه , طراحی بسیار ساده ی آن باعث میشود که خانه حس دعوت کننده و صمیمی داشته باشد. طراحی برای یک خانواده جوان و با نشاط است و از ویژگی های جذاب طراحی , رنگ های با طراوت و زنده ای است که به کار رفته است , همچنین لامپ های جالب و جریان نور طبیعی که گرما و زندگی را به داخل می آورد.

1

آپارتمان های کوچک

آپارتمان های کوچک

 

 

مطالب پیشنهادی:

ایده های هوشمندانه برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون داخلی حمام با رنگ آبی

دکوراسیون داخلی خانه ای در هلند

 

منبع: home-designing

ترجمه در تحریریه ی پویانو-نبی لو


[share title=”اشتراک گذاری” socials=”facebook, twitter, google, pinterest, linkedin” class=”” icon_type=”default” ]