سایت پویانو-دکوراسیون آشپزخانه های باز

آشپزخانه های باز، مدرن و رنگی

آشپزخانه های باز، مدرن و رنگی

آشپزخانه های به اصطلاح باز، یکی از عناصر اصلی طراحی مدرن محسوب می شوند. این فضاها به مردم اجازه می دهند آزادانه بین فضاهای مجاور در آمد و شد باشند و معمولا هم در کنار فضای غذاخوری یا صبحانه خوری واقع شده اند، که یکپارچگی، صمیمیت، اجتماعی بودن و پویایی را در محیط خانه تشویق می کند. این آشپزخانه های باز همگی طرح های یک طراح داخلی ایتالیایی هستند. همه ی عناصر این فضاها مدرن، باز و اکثرا سفید بجز لکه های رنگی در بعضی شان هستند. همراه پویانو باشید برای آشنایی با این آشپزخانه های باز که مدرن و در عین حال رنگی هستند:

سایت پویانو-دکوراسیون آشپزخانه های باز1- این آشپزخانه به سادگی دارای کابینت و یک اپن جزیره است، که آنها عمدتا از استیل سفید می باشند. اما در عین یکدست بودن فضای مدرن و سفید فضا، با لکه های زیبای آبی و بنفش وسائل کوچک و تزیئنی در آشپزخانه و غذاخوری، جلوه ای را به چشم بیننده نمایان می کند.
سایت پویانو-دکوراسیون آشپزخانه های باز
2- این آشپزخانه یکی از بازترین انواع آنهاست، به طوری که کابینت حائل برای جداکردن فضای آشپزخانه و نشیمن واقع نشده و تنها فضای میز صبحانه خوری مرز حدودی اشپزخانه را مشخص می کند.

سایت پویانو-دکوراسیون آشپزخانه های باز

3- این طراحی منحصربه فرد آشپزخانه، ترکیبی از طراحی و چیدمان سنتی، وسائل عتیقه، عناصر روستایی و در عین حال مدرن می باشد. کابینت های کلاسیک و سفید یادآور کابینت های قدیمی و سنتی هستند، و همینطور کفپوش چوبی تیره رنگ. چانل های سفید در سقف تاثیر به سزایی در ساده کردن آشپزخانه دارند و همچنین مبلمان ساده و مینیمال، به مدرن کردن فضا کمک کرده اند.

سایت پویانو-دکوراسیون آشپزخانه های باز
4- این آشپزخانه ترکیبی از دو رنگ خاکستری و سفید است. دیواری که قفسه بندی شده و تا سقف امتداد داده شده، در عین جدا نمودن دو فضا، دید را کاملا نگرفته است. و نه تنها از جنبه ی عملکردی (برای گذاشتن وسائل نشیمن مانند کتاب ، مجلات ، فیلم ها) و همچنین وسائل تزیئنی، بلکه خود به تنهایی جنبه ی دکوری نیز دارد.

سایت پویانو-دکوراسیون آشپزخانه های باز

5- طراحی کابینت ها در این آشپزخانه جالب است، به طوری که به صورت نامنظم از رنگ سفید به خاکستری و آبی تغییر کرده اند، که این حرکت های غیر معمول باعث می شود فضا شادتر، خودمانی تر و پویاتر به نظر برسد.

سایت پویانو-دکوراسیون آشپزخانه های باز

6- در یک فضای محدود برای طراحی، این آشپزخانه به صورت جزئی از فضای نشیمن درآمده است. که تنها با یک اپن کابینت جزیره به گونه ای جدا شده است، در عین حال قفسه های امتداد داده شده از خاکستری به سفید، سپس به زرد، نه تنها باعث تنوع فضایی و عملکردی شده اند، بلکه دو فضا را یکپارچه و پیوسته نشان می دهند.

سایت پویانو-دکوراسیون آشپزخانه های باز

7- این آشپزخانه ی جالب عمدتا از رنگ سفید در کابینت هایش استفاده کرده و همچنین مرز حدودی اش را با قرار دادن میز صبحانه خوری مشخص کرده است. و در عین سفید بودن همچنین از رنگ زرد خردلی و آبی کم حال در اینجا و آنجای فضا استفاده کرده، که جو متنوع و صمیمانه ای را در نهایت به فضا القا کرده اند.

سایت پویانو-دکوراسیون آشپزخانه های باز

8- این نمونه از طراحی آشپزخانه که در آن از ترکیب دو رنگ سفید و بژ استفاده شده، از لحاظ ارتباط با دیگر فضاهای اطراف، بسیار باز به نظر می رسد. تنها بخش جداکننده ی حدودی فضا، کابینت دیواری آبی رنگ متفاوت با فضاست، که تا سقف کشیده شده و در عین زیبایی و تزیئنی بودن، مرزی بین آشپزخانه و فضای نشیمن ایجاد کرده است.

سایت پویانو-دکوراسیون آشپزخانه های باز
9- این طراحی آشپزخانه به رنگ قهوه ای و سفید به زیبایی قابل درک است. به جای اضافه کردن قفسه ها یا کابینت، فضا بیشتر به وسیله یک قفسه ی سرتاسری فلزی روی دیوار بالای سینک ظرفشور، و یک فضای قفسه ی باز در زیر کابینت ها ساده شده است.

منبع: home-designing

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو|بهلور

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

طراحی داخلی چند آشپزخانه جذاب و متفاوت

۱۰ طراحی جالب سینک ظرفشویی گوشه برای کابینت آشپزخانه

طراحی دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه با دو طیف متفاوت رنگ و متریال

 

 

پویانو را در اینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویا نو بپیوندید