آشپزخانه به سبک مینیمال

آشپزخانه به سبک مینیمال

سبک مینیمال یکی از سبک های جذاب و خاص در دکوراسیون داخلی است که طرفداران مخصوص خود را دارد. سبک مینیمال به معنای سبک حداقلی می باشد.  در این سبک از ایده کمتر بیشتر است الهام گرفته می شود. همه چیز در سبک مینیمال در حد و اندازه کم به کار برده می شود. آشپزخانه های مینیمالی نیز مانند سایر فضا های خانه که طراحی می شوند دارای ویژگی های مینیمالیستی هستند. در ادامه همراه با پویانو باشید با تصاویری از آشپزخانه های به سبک مینیمال که لازمه زندگی مدرن امروزی با مشغله های زیاد است:

طراحی آشپزخانه به سبک مینیمال محبوب آدمهایی با زندگی شلوغ می باشد. این سبک از آشپزخانه مناسب افرادی که زندگی فست فودی و سریع را میگذرانند می باشد. زندگی مدرن امروزی جایی برای جزییات و ریخت و پاش زیاد برای افرادی که مدام در حال کار هستند باقی نمی گذارد. در این آشپزخانه ها همه چیز در کمترین حالت نمایش خود هستند. تمام وسایل برقی و وسایل مورد نیاز هنگام آشپزی درون کابینت ها و به دور از چشم قرار دارد.

 

رنگ در آشپزخانه به سبک مینیمال

آشپزخانه های مینیمالی به رنگ های سفید ، مشکی و طوسی طراحی می شوند. رنگ های خنثی رنگ مینیمال است. ویای اینکه از ترکیب رنگ مشکی و سفید در کنار هم استفاده می شود.

جزئیات طراحی آشپزخانه به سبک مینیمال

جزئیات در آشپزخانه به سبک مینیمال بسیار کم است. هطوط صاف و مشخص است و دستگیره ها و یا نقشی در روی کابینت ها دیده نمی شود. بسیاری از وسایل آشپزخانه به صورت توکار استفاده می شود. برای مثال اجاق فر ، یخچال و فریز همگی درون کابینت ها جاسازی می شوند و شما سطحی صاف و صیقلی از کابینت ها را روبروی خود مشاهده خواهید کرد.  کابینت ها به صورت سرتاسری از بالا تا پایین به یک شکل واحد طراحی می شوند. احجام کاملا با خطوط مشخص مربع و مستطیل طراحی می شوند.