شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در زعفرانیه منطقه ۱ تهران / مهندس نیما عباسی

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در زعفرانیه منطقه ۱ تهران / مهندس نیما عباسی

شناخت شرکت های معماری خوب به شما کمک می کند کار طراحی منزل خود را با اطمینان و به شکل صحیح پیش ببرید. در این مطلب، قرار است شما را با شرکت معماری و دکوراسیون داخلی مهندس نیما عباسی در منطقه زعفرانیه شهر تهران آشنا کنیم. برای این منظور، شرح خصوصیات یکی از ساختمان های طراحی شده توسط این شرکت را با نمونه عکس های گرفته شده از بخش های مختلف ساختمان، به شما ارائه خواهیم داد. ضمنا درباره فعالیت این شرکت در زمینه مشارکت در ساخت و مدیریت پیمان نیز توضیحی خواهیم داد. اگر مایل هستید با این شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در زعفرانیه و خدماتی که ارائه می دهد، آشنایی پیدا کنید، همراه پویانو باشید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در زعفرانیه منطقه ۱ تهران / مهندس نیما عباسی

آپارتمان طراحی شده توسط شرکت معماری مهندس نیما عباسی، ساختمانی در منطقه زعفرانیه، منطقه 1 کلان شهر تهران است. طراح و مجری این آپارتمان، مهندس نیما عباسی و مهندس جباری می باشند. این آپارتمان در سال 1395 ساخته شده است و زمین آن، 500 متر مربع مساحت دارد. ساختمان در 8 طبقه ساخته شده است که از میان این طبقات، 2 طبقه به پارکینگ و 6 طبقه به واحدهای مسکونی اختصاص دارد. در واقع، 6 طبقه دو واحدی در این ساختمان وجود دارند که مجموعا 12 واحد مسکونی را تشکیل می دهند. هر یک از واحدهای این آپارتمان، مساحتی برابر با 200 متر مربع دارند و دارای 3 اتاق خواب هستند. برای کسب اطلاعات بیش تر به مطالعه ادامه مطلب بپردازید.

آپارتمان طراحی شده توسط شرکت معماری مهندس نیما عباسی

آپارتمان طراحی شده توسط شرکت معماری مهندس نیما عباسی

از سالن نشیمن شروع می کنیم. در فضای نشیمن در کنار رنگ سفید دیوارها از کاغذ دیواری قهوه ای استفاده شده است. برای زیبایی سقف از سقف کاذب استفاده شده است.

رویه کانتر و کابینت های آشپزخانه از جنس سنگ تیره و در برخی قسمت ها روشن است و درب ها و بدنه سفید هستند.

در حمام از کاشی های سیاه و سفید استفاده شده، اما کاشی های مورد استفاده در دستشویی، شیری رنگ می باشند. شیر آلات و خشک کن حمام، رنگ طلایی دارند. هم روشویی حمام و هم روشویی حمام، کاسه ای می باشد.

اتاق خواب ها کمدهای کشویی و سقف کاذب دارند. رنگ دیوار یکی از آن ها بنفش می باشد که به فضا جلوه بخشیده است. کاغذ دیواری یکی از اتاق ها فونت انگلیسی و طرح گل دارد. در اتاق دیگر نیز از کاغذ دیواری نقش دار استفاده شده است.

شرکت معماری مهندس نیما عباسی، ارائه دهنده خدمات مشارکت در ساخت و مدیریت پیمان می باشد. اگر مایل هستید از این خدمات استفاده کنید، اما اطلاعات کافی را ندارید، می توانید خلاصه زیر را بخوانید.

مشارکت در ساخت چیست؟

مشارکت در ساخت، همان گونه که احتمالا از نامش فهمیده اید، یک توافق دو جانبه است. در این توافق، هر یک از طرفین، آورده ای دارند و شراکت آن ها بر اساس نسبت آورده شان صورت می گیرد.

با یک مثال، درک بهتری از مشارکت در ساخت پیدا خواهید کرد. فرض کنید یک ملک کلنگی دارید و قصدتان این است که آن را تحریب نموده و در زمینش به ساخت آپارتمان بپردازید. مشکلی که شاید در این رابطه داشته باشید، نداشتن تخصص در ساختمان سازی و همچنین کمبود سرمایه است. مشارکت در ساخت، گزینه ای است که در چنین وضعیتی به کارتان می آید؛ به این شکل که یک سازنده قبول می کند سرمایه و تخصص خود را در اختیار شما قرار دهد. وی تعهد می کند خانه کلنگی شما را تخریب کرده و به جای آن، یک آپارتمان نوساز به شما تحویل دهد، اما در قبال کاری که می کند، برخی از واحدهای آپارتمان را برای خود بر خواهد داشت. در واقع، شما در فرایند مشارکت در ساخت، در سودی که به دست می آید، شریک خواهید بود.

مشارکت در ساخت، مزایای زیاد دارد. برای مثال، سبب زیاد شدن استحکام ساختمان می شود و بافت فرسوده شهرها را بازسازی می کند. خانه های قدیمی که در برابر زلزله مقاومت خوبی ندارند، با مشارکت در ساخت و تبدیل شدن به خانه های نو، با خطر کم تری مواجه خواهند بود، زیرا سازمان نظام مهندسی، اخیرا نظارت سفت و سختی بر استحکام ساختمان ها دارد. البته باید توجه داشت که زلزله، تنها معیار سنجش استحکام ساختمان ها نیست. بسیار پیش آمده که ساختمان های قدیمی به خاطر نشست سازه، مشکل پیدا کرده اند. نشست هایی مانند این، سبب ایجاد ترک می گردند و خطر زیادی دارند. مشارکت در ساخت، کمک می کند از همه لحاظ ساختمان هایی مقاوم تر داشته باشیم.

مشارکت در ساخت، از طرف دیگری سبب زیبایی بنا می شود و تصویر بهتری به بافت شهری می دهد. ساختمان های قدیمی که ظاهرشان معمولا خوب نیست، با کمک مشارکت در ساخت، به ساختمان هایی زیباتر تبدیل می شوند. هیچ کس دوست ندارد در یک ساختمان با ظاهر نامطلوب زندگی کند. طبیعتا ظاهر ساختمانی که ما صاحبش هستیم روی اعتماد به نفس و روحیه مان تاثیر دارد. با کمک مشارکت در ساخت می توان حس بهتری از ساختمان ها دریافت کرد.

نکته دیگر درباره مشارکت در ساخت، اضافه کردن امکانات جدید به ساختمان هاست. ساختمان های کلنگی، امکانات کم یا از رده خارج شده دارند. مشکل بوی بد فاضلاب به خاطر قدیمی بودن تاسیسات، عایق بندی نامناسب و این گونه موارد، ایراداتی هستند که می توان به این ساختمان ها گرفت. مشارکت در ساخت باعث می شود ساختمان هایی با امکانات جدیدتر داشته باشیم.

اگر شما قصد داشته باشید خانه قدیمی خود را بفروشید، احتمالا بابت خود ساختمان، هیچ پوبی از خریدار، عایدتان نخواهد شد، انگار که دارید فقط زمین را می فروشید. این در حالی است که اگر قصد خرید یک خانه نوساز، پس از فروش خانه قبلی و قدیمی خود را داشته باشید، باید علاوه بر قیمت زمین، قیمت خود بنا را نیز پرداخت کنید. در واقع، شما دو بار متضرر می شوید. مشارکت در ساخت، این مشکل را حل می کند. با بازسازی خانه، ارزش سرمایه شما بالا می رود و سود زیادی به شما می رسد.

عیب دیگری که خانه های کلنگی دارند، این است که هر روز، شما را با دردسر جدیدی رو به رو می سازند. برطرف کردن عیب های مختلف خانه های کلنگی، وقت و هزینه می خواهد. این خانه ها مصرف انرژی زیادی نیز دارند که به خاطر نبود پنجره دوجداره و سیستم گرمایش کف در آن هاست. مشارکت در ساخت، کمک می کند خانه ای بسازید که این عیب ها را ندارد.

مدیریت پیمان چیست؟

مدیریت پیمان چیست؟

مدیریت پیمان به معنی تهیه و اجرای مصالح و تجهیزات کارگاهی و برچیدن کارگاه، تامین ماشین آلات لازم برای اجرای پروژه، تامین ابزار کارگاهی، فراهم سازی نیروی انسانی، سرپرستی و نظارت فنی در همه بخش های پروژه است تا زمانی که پروژه پایان گیرد.

در موضوع مدیریت پیمان، همه کارهای لازم برای به انجام رسیدن پروژه، از مرحه طراحی تا ساخت بر عهده پیمانکار است. در عوض، پرداخت هزینه های مربوط به اجرای پروژه، مثل کارمزد و حقوق کارگران و پیمانکاران، تهیه مصالح لازم برای اجرا، خرید ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز، حمل و نقل و این گونه موارد، وظیفه کارفرما است. کل این کارها با آگاهی و رضایت کارفرما انجام می شوند و پیمانکار، بخشی از مبلغ همه فاکتورها و هزینه های صرف شده را در قبال نظارت و مدیریتی که انجام می دهد، از کارفرما می گیرد.

طبقه بندی کمد دیواری

در روش مدیریت پیمان، مدیر در نقش عضوی از تیم کارفرما و بر اساس حق الزحمه توافقی، بدون سوء استفاده و منفعت طلبی در پیمانکاری، خدمات مدیریت پیمان را در رابطه با ساخت به عهده گرفته و آن ها را مو به مو انجام می دهد. روش مدیریت پیمان، روشی است که به دنبال اصلاح روش های مدیریتی سابق در زمینه هدایت و انجام پروژه ها می باشد و تا امروز نیز بسیار موفق بوده است. این روزها شرکت ها و گروه های مهندسی زیادی در راستای اهدافی که دارند، مانند بهینه سازی طرح ها و هزینه هایی که شامل می شوند، بالا بردن سطح کیفی اجرای پروژه، کسب رضایت بهره برداران پروژه از این طریق و تضمین سودی که به سرمایه گذاران می رسد، روش فوق را در بسیاری از پروژه های تحت سرپرستی خود اجرا می کنند.

در ادامه متن می توانید سایر تصاویر مربوط به پروژه مهندس نیما عباسی را مشاهده نمایید.

سرامیک طرح دار

روشویی مدرن در دکوراسیون حمام

دکوراسیون داخلی پویانو

طراحی داخلی در زغفرانیه

طبقه بندی و کابینت آشپزخانه

طبقه بندی و کابینت آشپزخانه

پروژه مسکونی در زعفرانیه

دکوراسیون داخلی در زعفرانیه

حمام مدرن

طراحی اتاق خواب مدرن در زعفرانیه

دکوراسیون داخلی پویانو

طراحی داخلی پویانو

رادیاتور طلایی

کاغذ دیواری مدرن

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

آشپزخانه مدرن در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری طرح دار

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

طراحی دیوار در زغفرانیه

روشویی مدرن در طراحی سرویس بهداشتی

طبقه بندی کمد در طراحی اتاق

درب شیشه ای

کابینت مدرن

قفسه بندی کمد دیواری

کاغذ دیواری طرح دار

کابینت مدرن در دکوراسیون داخلی

چوب در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی پویانو

طراحی اتاق خواب در زغفرانیه

آشپزخانه مدرن در زغفرانیه

طراحی سقف کاذب

دکوراسیون داخلی در زعفرانیه

دکوراسیون داخلی در زعفرانیه

دکوراسیون داخلی در زعفرانیه

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون

چوب در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی حمام

طراحی داخلی در زعفرانیه

دکوراسیون داخلی پویانو

دکوراسیون داخلی پویانو

پروژه مسکونی در زعفرانیه

 

 

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی در زعفرانیه

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری

نظرات (3)

ایمانی

با سلام
این پروژه کجا انجام گرفته؟

سلام خیلی عالی