سنگ صفحه کابینت

سنگ صفحه کابینت

سنگ صفحه کابینت

سنگ فرآوری شده(کوارتز) برای صفحه کابینت:

دلیل صافی و صیقلی بودن سطح سنگ صفحه کابینت نیاز کمتری به شست و شو دارد. برخی از برند های موجود
LG viatera/silestone
نصب راحت ونفوذ پذیری بسیار کم از مزیت های این صفحه کابینت است و از معایب ان قیمت بالای این صفحه کابینت می باشد.

صفحه کابینت توپر(کورین corian) برای کابینت آشپزخانه:
اصطلاح صفحه کابینت کورین که در بازار رایج است مربوط به همین نوع صفحه ی کابینت آشپز خانه است.این صفحات کابینت اشپز خانه به گونه ای ساخته می شوند که هر گونه خراش روی ان ها را می توان با یک پرداخت ساده از میان برد.


برخی از بند های معروف این نوع صفحه کابینت آشپز خانه عبارتنر از corian,avonite,swanstone
تنوع رنگ وطرح بسیاربالای این صفحات کابینت اشپزخانه و مقامت در مقابل نفوذ در داخل این صفحات کابیت از مزایای ان به شمار می رود.قابلیت بازیافت از ویزگی های مهم این صفحات کابینت آشپزخانه می باشد.این صفحات کورین بر روی کابینت های آشپز خانه و کابین های آزمایشگاهی استفاده می شود.

استفاده از سنگ مرمر به عنوان صفحه کابینت آشپزخانه:

سنگ مرمر گران است اما با کمی هزینه می توان پیشخوان آشپزخانه را با این سنگ زیبا تزیین کرد وظاهری مجلل و با شکوه به کابینت ها آشپزخانتان بخشید.اما سنگ مرمر نیازمند نگهداری دقیق می باشد. زیرا آلودگی های آشپزخانه را سریع به خود جذب می کند اما در بازار برخی پوشش ها وجود دارد که برای سطوح این نوع سنگ کابینت آشپزخانه عرضه شده است که ان را نسبت به آلودگی مقاوم می کند


صفحه ی گرانیت برای کابینت آشپزخانه:
اگز مشکل هزینه ندارید سنگ گرانیت بهترین انتخاب برای صفحات روی کابینت آشپزخانه می باشد گرانیت در عین سادگی یک زیبایی ذاتی دارد که ان رابسیار مجلل و چشم گیر می کند.این سنگ گرانیت اشپزخانه با طیف رنگی بسیار بالا بیش ار 2 هرار نوع رنگ می باشد.و سختی بالای این سنگ باعث شده از لحاظ سختی بعد از الماس قرار بگیرد.این نوع سگ کابینت آشپزخانه نیاز به نگهداری ندارد.


سنگ صابون به عنوان کابینت آشپز خانه:
این سنگ دارای رنگی تیره می باشد و سطح نرمی دارد به همین دلیل به ان سنگ صابون می گویند.سنگ صابون هم بر روی کابینت اشپزخانه به کار می رود ودارای رنگ ثابت و سطحی نرم می باشد. و در مقابل لک والودگی نسبتا مقاوم است ونیازمند نگهداری زیاد می باشد و برای سنگ صفحه کابینت بسیار مناسب است.