دکوراسیون فندی FENDI

فندی که بی اغراق یکی از برجسته ترین خانه های مد در ایتالیاست، منازل فراوانی را دکور کرده که این خانه، یکی از آنهاست. سبک و امضای هنری فندی را در قالب لوگوی شاخصی این برند، در تمامی بخشهای این خانه می توان مشاهده کرد. اجرای استادانه، دقت و توجه به تمامی جزییات به وفور مورد استفاده قرار گرفته است. در قسمت نشیمن، کاناپه های آلبیون و ارمیتاژ فندی با رویه چرمی بسیار خاص،دسته های خمیده، و پشتی لمسه دوزی به رنگ شیری با میز پذیرایی کانووافندی در هماهنگی کامل است. درمقابل، رنگ زمینه فرش نقش برجسته فندی همخوان با آن کانابه تک نفرهای انتخاب شده که رویه ای از چرم شکلاتی تیره دارد. کریستالهای درخشان لوستر آویخته از سقف، زمینه درخشش آرم این آفریننده مد شده اند که با تکه های خوش تراشی سواروفسكي در ان میان خودنمایی می کند. دیوارها سرتاسر پنجره قدی دارند اما حاشیه ها و ستون، تیرہ رنگ اند. گلدان استوانه ای بلند مورانو را نیز به عنوان یک تاکید رنگی قوی در کنار پنجره جای داده اند.

طرح آشپزخانه از هر جهت معاصر است: پیشخوان مرمرین را مناسب ترین مکملی برای فضای این قسمت از خانه تشخیص داده اند. در نشیمن خصوصی جنب این فضا، یک جفت کاناپه چرمی ادواردو و سیلوانو همراه با میز پذیرایی را روی یک تخته فرشی نقش برجسته فندی به رنگ کرم خاکستری چیده اند. بالش و کوسن های مخملی در اینجا گرچه بسیار نرم و راحت اند اما از لحاظ ماهیت، اشکارا با سطح چرم پوش کاناپه ها در تضاداند. در مقابل، میزهای کوتاه چهارگوشی مدل کوآدروم و میزهای مدور مدلی المپیک با رویه تمام چرم، ارتباط بصری قوی با کاناپه ها دارند.


مد در اتاق ناهارخوری هم فوران می کند. آرم شاخصی فندی در اینجا نیز به مانند اتاق نشیمن، هم در فرشی و هم در میان کریستال های لوستر جلب توجه می کند. صندلی های الیسا و میز برونلو، همگی چرم پوشی، از جمله کلکسیون های ارزشمند فندی هستند. کلکسیون دیگری شامل یک میز مدور و صندلی های نقرهای و عاجی رنگ در اتاق صبحانه، در کنار پنجره بزرگی رو به طبیعت چشم نواز قرار گرفته است. درخشش کروم در پایه های این است غذاخوری، به زیبایی جلب توجه می کند.

درآخر، حیاط پشتی را نیز به مانند اغلب خانه های این منطقه با دقت و به زیبایی طراحی و سرتاسر چمن کاری کردهاند. یکدست ناهارخوری هشت نفره به سبک سنتی همراه با چندین شمعدان و چراغ بسیار جذاب، فضای عجیب و رویایی این چشم انداز را برای صرف شام آماده
کرده است.