خلاقانه ترین آبنماها برای باغچه و دکوراسیون منزل شما

آبنما

خلاقانه ترین آبنماها برای باغچه و دکوراسیون منزل شما

خلاقانه ترین آبنما ها ؛ جریان آب احساس آرامش بخشی دارد. ما کاملا مطئن نیستیم که چرا این صدا بی نهایت لذتبخش و آرامش بخش است اما مطمئنیم که تمام مردم جهان از شنیدن این صدا احساس آرامش میکنند. چنانچه بخواهید یک فواره برای باغچه تان بخرید یا خودتان آن را بسازید ایده های فوق العاده ای را برای شما گرد آوری کرده ایم که «آب» این مهم ترین عنصر طبیعت را بیشتر جلوه میدهد:

سادگی این آبنما ها ، فواره ها و کوزه های سفالی بی نهایت زیباست و یک ویژگی زیبا و چشم نواز در باغچه است. این فواره ها بیش از حد زرق و برقی و تجملاتی نیستند. برای ساخت آن فقط مطمئن شوید که گلدان یا کوزه ی شما در برابر تغییرات آب و هوایی در خارج از منزل مقاومت دارد یا خیر.

این دیوار آبی در محوطه ی بیرونی بی شک بسیار قابل توجه و خیره کننده است. و شما میتوانید آن را با دستان خودتان بسازید.

اگر شما یک قطعه شیشه ی گرد مثل این عکس دارید و نمیدانید که با آن چه کاری کنید قطعا آن را برای ساخت این دیوار آبی زیبا در نظر بگیرید. البته از شکل مربعی آن هم میتوانید استفاده کنید. استفاده از مواد و مصالح بدون کاربرد مقرون به صرفه تر خواهد بود.

مراحل ساخت این حوضچه ی دوست داشتنی نشان میدهد که واقعا ساختن آن کار دشواری نیست و شما میتوانید در آخر هفته و زمانی که وقت کافی را داشتید این فواره ی زیبا را برای باغچه ی خود بسازید.

ساختن این نمونه ی جالب ، ساده و آسان است و واقعا نیاز به هیچ ماده یا ابزار خاصی ندارد. فقط باید به دنبال دو یا سه گلدان ساده باشد. اگر فضای خیلی بزرگی ندارید و میخواهید که فواره ی شما کوچکتر باشد از دو گلدان استفاده کنید.

اگر شما هم عاشق نوشیدن چای هستید شاید این آبنمای شکل قوری مورد علاقه ی شما باشد. ترکیب این قوری کهنه ی زنگ زده با بشکه ی چوبی فوق العاده است و یک حس فضای روستایی را ایجاد میکند که بی نظیر و دوست داشتنی است.

اگر میخواهید در باغچه تان یک حوضچه ی کوچک پر از آب داشته باشید میتوانید با هزینه ی کمی میتوانید شبیه این نمونه را بسازید. فراموش نکنید که از گیاهان مورد علاقه خودتان برای تزئین آن استفاده کنید.

اگر شما محوطه ، وقت یا هزینه ی ساخت یک حوض آب یا فواره و آبنما را ندارید و همچنان به شدت علاقه مندید که طبیعت را به فضای خود دعوت کنید ؛ این برکه ی کوچک زیبا را فراهم کنید. این گلهای نیلوفر آبی و برگهای سبز حس آرامش بخش فوق العاده ای دارند و به لطف اندازه ی کوچکشان بهترین انتخاب برای زیبا سازی فضای کوچک ایوان شما هستند.

شاید شما نخواهید همه چیز را خودتان بسازید. میتوانید یک آبنما مثل این نمونه ی زیبا خریداری کنید و آن را در داخل خانه قرار دهید راه اندازی آن بسیار آسان است. از صدای آرام و تسکین دهنده ی آب لذت ببرید.

نمونه ی دیگر از ساخت فواره با گلدان. این فواره ها واقعا دوست داشتنی اند زیرا ساختنشان بسیار آسان است و یکی از آسان ترین راه های زیباسازی محوطه هستند

این ایده واقعا عالی است. این قایق زیبا حتی میتواند خانه ی ماهی قرمز های کوچک خوشحال باشد. برای اینکه قسمت های آب بندی شده ی قایق مشخص نباشد آنها را با گیاهان و عناصر تزئینی دیگر بپوشانید.

منبع:diyncraft گردآوری : گروه تحریریه پویانو