ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

بیشترین بهره و استفاده از فضای موجود در این آشپزخانه هیچ قسمتی بدون استفاده نیست. در قسمت انتهایی اجرای کابینت ها قفسه ای قرار گرفته که میتوان مجلات و کاغذ های مختلف را در آن نگه داری کرد.

بالای کابینت ها و پیشخوان با آویزهایی زیبا و منحصر به فرد یا انتخاب وسایل نوردهی جالب میتوان آشپزخانه ای متمایز ایجاد کرد.

در یک آشپزخانه ی کلاسیک با کابینت های گیلاسی ، کانتر سنگ مرمر ، قفسه های چوبی ، پرده ی کتانی خاکستری بافت جالبی به فضا میدهد. این ها در مجاورت کابینت های سنتی کنتراست و تضاد جالبی را ایجاد میکند.

فضای خالی و استفاده نشده در کنار یخچال میتواند محل مناسبی برای لیست مواد غذایی ، تقویم خانواده و یادداشت ها در یک قاب ساده ی زیبا باشد. رنگ قاب همان رنگ دیوار است چون قاب نقطه ای مرکزی و مهم آشپزخانه نیست.

 

استفاده از فضاهای خالی بین کابینت ها در مقابل پنجره با اضافه کردن قفسه هایی ساده و نمایش یک مجموعه ی چشم گیر! به علاوه نوری که از پنجره می تابد باعث میشود این مجموعه زیبا تر به نظر برسد

در آشپزخانه ی یک دیواره ، باز بودن کابینت های بالایی کمک میکند فضا بزرگتر احساس شود و اجازه میدهد تا ظروف غذاخوری رنگارنگ ، گیاهان گلدانی و دیگر لوازم را به نمایش گذاشت. کابینت های بسته برای نگه داری لوازمی است که مایل به نمایش آن ها نیستیم.

دیوار های آشپزخانه ی عمومی را رنگی و شاد کنید. در این آشپزخانه ی سفید دیوار های سبز میتواند الهام بخش بقیه ی دکور باشد.

پرده و پوشش این پنجره با شکل های رومی و متهوارنه ، رنگ های قرمز و زرد و نارنجی لوازم ؛ تونالیته را در این آشپزخانه ی تماما سفید سازمان میدهد.

یک آشپزخانه ی سفید کلاسیک بهترین جا برای بازی با شکل ها و الگو هاست. کاغذ دیواری شبکه ای سیاه و سفید دیوار ها را از پیشخان تا سقف پوشش میدهد. قسمت پشت سینک از کاشی های براق سیاه با دوغاب سفید استفاده شده که دیوار را در مقابل ذره های آب حفظ میکند.

ادامه دارد..

پایان