آکواریوم خانگی مدرن و خلاقانه در طراحی داخلی

آکواریوم خانگی مدرن و خلاقانه در طراحی داخلی

آکواریوم خانگی مدرن : این روزها دنیای آکواریوم های خانگی به قدری متنوع شده است که پیدا کردن مدل های متمایز و حتی عجیب در میان انواع موجود نمی تواند دور از انتظار باشد. آکواریوم های امروزی با تنوع بی نظیر در اندازه، فرم و حتی عملکردهایی که ارائه می دهند، دست شما را برای طراحی داخلی منازل و دفاتر کار باز گذاشته اند.

در این مطلب، مایل هستیم شما را با چند نوع از خلاقانه ترین آکواریوم های طراحی شده آشنا کنیم؛ مدل های متمایزی که شاید تا به حال با نمونه ی آن ها مواجه نشده باشید. امیدواریم تا پایان این مطلب، همراه پویانو باشید.

آکواریوم خانگی آویز

یکی از مدل های جدید آکواریوم که فضای بسیار کمی گرفته و تقریبا روی هر میز یا طاقچه های جای می گیرد، نمونه ای است که به شکل چراغ های آویز طراحی شده است. این مدل به واسطه ی بدنه و پایه ی فلزی خود می تواند روی هر سطح همواری بایستد. محفظه ی آکواریوم، شامل یک حباب کروی شکل است که روزنه ی کوچکی برای جریان هوا روی بدنه ی آن وجود دارد. این محفظه با یک قلاب به پایه وصل می شود. این آکواریوم را می توانید روی میز کار یا پذیرایی خود قرار دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.

روشویی

یک نوع جدید و خارق العاده از آکواریوم های مدرن، مدلی است که به شکل روشوی طراحی شده است. این مدل، دقیقا فرم بدنه ی روشویی سرویس بهداشتی را داشته و بنابراین می تواند در دو نقش یا دو عملکرد ظاهر شود. با این حساب، اگر دوست داشته باشید در حمام یا سرویس بهداشتی خود یک آکواریوم زیبا و جمع و جور داشته باشید، می توانید از این مدل استفاده کنید که زیبایی منحصر به فردی دارد و کاربردی نیز هست.

گلدان

یک ترکیب هوشمندانه و زیبا از دو عنصر طبیعت، یعنی آب و خاک به طراحی آکواریوم شاخص و متفاوتی انجامیده که نمونه ی آن را در تصویر می بینید. این آکواریوم که در نیمه ی دیگر خود یک گلدان را شامل می شود، هم نشینی گیاه و آبزیان را به طور فوق العاده ای به تصویر کشیده و ترکیب زیبایی از دو عنصر مذکور ایجاد می کند. با داشتن این آکواریوم کوچک می توانید به صورت همزمان از گیاه و ماهی های خود نگهداری کنید و به تماشای آن ها بنشینید.

آکواریوم خانگیمیز

برای کسانی که به دنبال یک دورهمی خوش منظره هستند، داشتن یک میز قهوه خوری زیبا به شکل آکواریوم می تواند بسیار جذاب باشد. مدل دیگری از آکواریوم وجود دارد که می تواند در نقش میز قهوه خوری شما عمل کرده و در مرکز نشیمن منزل تان جای بگیرد. این آکواریوم از آن مواردی است که می تواند به دکوراسیون منزل شما جذابیت بخشیده و با زیبایی خیره کننده ی خود نظرها را به خوب جلب کند. طراحی این آکواریوم، دقیقا به شکل میزهای جلو مبلی و با بدنه ای تمام شیشه ای صورت گرفته که باعث می شود بتوانید از هر جایی که نشسته اید، منظره داخل آن را تماشا کنید.

نقشه

و اما آخرین مدل از انواع آکواریوم های متمایز و زیبا، نمونه ای است که به شکل نقه جهان طراحی شده است. با داشتن این آکواریوم، شما می توانید شنا کردن ماهی ها از این سوی نقشه به سوی دیگر آن را تماشا کرده و ناظر سفر کوچک آن ها در طول اقیانوس ها باشید. این آکواریوم در فرم صفحه ای طراحی شده است و می تواند روی سطح میز قرار بگیرد. همچنین اگر تمایل داشته باشید، می توانید آکواریوم را به دیوار زده و از آن به عنوان یک تابلوی زنده استفاده کنید.

 

 

 

آکواریوم خانگی

تحریریه پویانو